برای بسیاری از کسب و کارهایی که بودجه محدودی دارند خیلی مهم و حیاتی است که بودجه بازاریابی شان را عاقلانه مصرف کنند و کاملا آگاه باشند که برای به دست آوردن چه چیزی هدف گذاری میکنند. بنابراین بسیار مهم است که بدانید کدامیک برای شما مناسب است، بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی؟
بیایید این واقعیت را قبول کنیم که هنوز خیلیها تفاوت میان این دو مفهوم را نمیدانند و از آنجایی که عموم مردم تصور میکنند این دو یک معنی و مفهوم دارند، این به آن معنی است که ارزش هایی که هرکدام ایجاد میکنند را نیز نمیدانند و خیلی از اوقات اشتباها به جای یکدیگر استفاده میشوند.
No comments:
Post a Comment