Thursday, May 26, 2016

Ali Karimi | TED Profile | TED.com

Ali Karimi | TED Profile | TED.com



این یک داستان است که می شود گفت تقریبا هر بار که من به همراه برخی از مردمی دینامیک CRM MVP در جامعه وجود دارد. معمولا بیش از نوشیدنی های بزرگسالان در برخی از کنفرانس. مشکل من این است که آن را به یک داستان یکی از شکست های من است.
رئوس مطالب داستان این است - 10+ سال پیش، این شرکت من برای امضا قرارداد CRM در روزهای اولیه از دینامیک CRM کار کرده است. ما مجریان CRM نوپا در آن زمان بودند و برای بیشتر از ما معامله را امضا کردند. داستان
کوتاه مدت، ما شکست خورده و شخص دیگری در آمد (یکی از فعلی CRM MVPS، که
بی نام باقی خواهد ماند) و روز که برای مشتری را نجات داد.
این
اولین پروژه CRM خود بود و علاوه بر زیبا به کسب و کار در حال حاضر موفق
و، در نهایت، تبدیل به یک مزیت بزرگ برای جامعه به عنوان یک کل.
من شکست خورده، آنها نمی، جامعه CRM کردم یک زن و شوهر MVPS بزرگ است.
ما در مورد آن خنده و من ناله که آن را گفت می شود - دوباره. ما در حرکت به داستان بعدی و به دور بعد.
اما، این داستان، آن را با من چوب. من در از که کارفرمای 7 یا سال پیش نقل مکان کرد و به پایان رسید تا شروع xRM3. هر چشم انداز من به هر درخواست مشتری صحبت کنم، من فکر می کنم به این داستان، که شکست. تعهد ما به تمرکز بر روی دینامیک CRM تنها، می آید از درس من از این داستان به دست. تصمیمات استخدام من، برنامه ها، استراتژی رشد ما، همه با درس هایی که داستان من ارائه کرده اند هدایت می شود. ما امروز رشد به دلیل این داستان است.
مایکروسافت استخدام شرکای جدید دینامیک CRM برای کانال در حال حاضر و من در مورد آن داستان فکر می کنم. من می دانم که ما خواهد شد بیش از بسیاری از مشتریان کسانی که شرکای جدید در نهایت به خاطر یک حقیقت ساده گرفتن - CRM سخت است.
شرکای ERP نه تنها می تواند به یک اجرای CRM گام و موفق باشد زیرا می دانند که ERP (درس 1). همکاران
که فروش محصولات متعدد نه تنها می تواند بر روی یک محصول جدید مانند
دینامیک CRM و انتظار مشاوران خود را به یادگیری را در پرواز و موفق (درس
2).
سنتی شرکای پلت فرم / مجوز نمی تواند در یک محصول وابسته فرایند کسب و کار را، به نوبه خود آن را به افرادی فنی و موفق (درس 3). CRM منحصر به فرد است و طول می کشد یک شرکت خاص با افراد خاص.
هنوز من اشتباه نمی کنید، تمام کسانی که شرکت های همکار من فقط اشاره دارند افراد واقعا باهوش کار برای آنها. افراد برجسته در برخی موارد. این درست است که دینامیک CRM نیاز به یک طرز فکر متفاوت و مردمی خاص برای رسیدن به موفقیت برای مشتریان خود.
درس من دور از آن یک داستان گرفته شده شکل من و شرکت من ساخت هستم کمک کرده است. مطمئنا، من در مورد آن در عمومی ناله وقتی کسی آن را به ارمغان می آورد
اما بدون آن داستان، همه مردم آن را لمس بسیار متفاوت و بسیار خسته کننده،
داستان برای گفتن داشته باشد.
تو چطور؟ آیا شما یکی از آن داستان را داشته باشد؟ آیا شما از آن استفاده کنید در کسب و کار خود را امروز؟ من معدن در آغوش.
اگر شما به دنبال یک شریک دینامیک CRM به کار با، به یاد داشته باشید درس من ذکر شده در بالا. آن می کند که شریک زندگی به داستان مناسب؟
توجه داشته باشید سریع - جامعه دینامیک CRM یک هوشمند، پر جنب و جوش، و مشترک است. همه کسانی که MVPS CRM بیش از شاد برای پاسخ به سوالات و کمک به هر زمان می باشد. من عاشق آن مردمی و تعهد آنها. در هر زمان شما را به یکی از این افراد اجرا، آنها را خرید یک نوشیدنی. آنها آن را سزاوار است. و اگر آنها شروع به گفتن این داستان ...
توسط
Ken کشاورز، رئیس جمهور / مشاور اصلی از xRM3، یک شریک مایکروسافت و متخصص
در مشاوره دینامیک CRM، پیاده سازی، یکپارچه سازی، و خدمات اداری.
بر اساس در سن دیگو شهرستان جنوب کالیفرنیا.
برچسب ها: دینامیک CRM؛ CRM؛ مایکروسافت CRM؛ مایکروسافت دینامیک CRM نمایندگی سن دیگو. جنوب کالیفرنیا

No comments:

Post a Comment