Tuesday, June 7, 2016

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری



فورستر گزارش می دهد که 99٪ از منجر تبدیل نیست. لینک گزارش می دهد که 87 درصد از منجر تبدیل نیست. پس چرا بازاریابان هستند تا بر اهداف سرب و هزینه هر سرب متمرکز که آن را به بازاریابی LinkedIn و فروش های اجتماعی می آید؟

به اعتقاد من این است که به بازاریابی کاذب از موفقیت یا شکست لینکداین. 3 مثال به شما نشان دهد آنچه منظور من است.

CMO ویلی تمرکز بر روی بالا نرخ را کلیک کنید از طریق خود را به جای درآمد تولید

ویلی cmoAs من در مقاله اخیر من ذکر "CMOS در حال شکست برای رفتن به فراتر نام تجاری آگاهی در LinkedIn"، CMO ویلی است، خشت Stobaugh در به روز رسانی حمایت و Inmails حمایت متمرکز است. من باید اعتراف که آنها در حال گرفتن شگفت انگیز نرخ کلیک کنید از طریق. اما او هرگز مورد بحث که چگونه بسیاری از کسانی که کلیک از پیش در حال تبدیل شدن منجر می شود و چگونه بسیاری از کسانی منجر حال تبدیل شدن به فرصت واقعی و مشتریان واقعی است.

در حال حاضر، اجازه دهید فرض کنیم که بسیاری از کسانی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کلیک از پیش تبدیل منجر - و او دارای یک هزینه به ازای هر سرب پایین. اگر آن منجر نمی جلو حرکت نمی کند، و سپس او را به یک هزینه بالا برای رشد کسب و کار. و، تلاش های خود را در LinkedIn چیزی بیش از یک مرکز هزینه. مهم نیست که چقدر کم سرب هزینه به ازای هر است اگر منجر می شوند در بالا از-قیف گیر کرده است. این هنوز یک هزینه و سرمایه گذاری که منجر به درآمد نه! آیا به نظر شما آنچه در مورد یک حس کاذب از موفقیت مربوط به من با تمرکز بر هزینه به ازای هر سرب؟

رسانه های اجتماعی تمرکز شرکت بر روی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری اهداف سرب حتی اگر منجر آنها تحویل به جایی نرسید!

فرصت های سردتر از سوئد ImageI به تازگی به رئیس جمهور و CMO از یک شرکت لجستیک صحبت کرد - و آنها هر دو تا که چگونه بسیاری از منجر ما قادر به ارائه به صورت هفتگی و ماهانه متمرکز بودند. آنها اقدام به من بگویید که چگونه یکی دیگر از رسانه های اجتماعی شرکت نسل سرب بود تحویل 5 تا 10 منجر برای فروش تماس در هر هفته.

با این حال، منجر فروش آنها ارائه مکیده بودند! 90 درصد از تماس با چشم انداز که در مراحل راست فرایند خرید در این زمان بود - یا آنها را با افرادی که نمی شد حتی یک تصمیم گیرنده و یا تاثیر گذار بود. افرادی که گفت: "بله" به یک تماس فقط به دنبال شد برای اطلاعات رایگان، به شبکه - و شاید اشاره شرکت می باشد.

آن منجر اگر بدون روابط در حال ایجاد و اهرمی برای ایجاد فرصت های درآمد شد چه خوب بود؟ باز هم، سرب هزینه به ازای 
هر ممکن است کم اما هزینه برای رشد کسب و کار بالا است.

شرکت فروش مشاور تمرکز بر هزینه به ازای هر سرب به جای بازگشت بر روابط است که به درآمد بیشتر منجر شود

  • LinekdIn دست دادن ImageThe رئیس جمهور از یک شرکت مشاوره فروش تقریبا قرارداد شرکت را با مطلع لینکداین کمک کند چرا که او در گرفتن نه بازگشت بر روی منجر که او می خواست تمدید نیست. او به قدری در او هزینه به ازای هر سرب به جای روابط بازگشت بر روی او در گرفتن متمرکز بود.

  • از طریق تلاش های ما، این شرکت ساخت و ساز شد روابط با سرور مجازی از فروش و فروش توانمند مدیران در 500 شرکت مانند اوراکل، داده ها و بانک TD. او در مورد ارزش آن روابط باید یک بار آنها را معاملات نزدیک فکر نمی کنم. او در مورد چگونه ما در حال کوتاه شدن چرخه فروش و دادن شرکت بازگشت، در زمان فکر می کنم.

  • با تمرکز فقط منجر به جای روابط است که به درآمد به نوبه خود، رئیس جمهور بود یک شکست کاذب (زمانی که او در واقع گرفتن چیزی با ارزش تر از راه منجر می شود که تمایل به رفتن به هیچ جا!)
طرز فکر جدید - نتیجه تصویر
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

اگر قصد شما این است که به رشد کسب و کار شما، نه باید محور شما باشد در تولید مشتریان و درآمد

برای خود تلاش های بازاریابی ارتباط با ما در ارتباط مطلع راهنما، تیم ما یک هدف منجر می دهند. در واقع، ما حتی نمی هدف فرصت می دهند. ما فقط موفقیت در بازاریابی با درآمد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری حاصل از بسته اندازه گیری و تصمیم گیری بر اساس این متریک. حتی اگر ما یک مقدار پایین تر از سرنخ ها یا فرصت تولید، مهم نیست. درآمد ما این است که از تلاش های بازاریابی ارتباط با ما تمام آنچه که مهم است.

راه GLIH خط لوله MarketingThe به تمرکز بر روی مشتریان و درآمد است به تمرکز بر روی قیف کامل - و نه فقط بالای قیف و حجم منجر می شود که در حال رفتن به قیف. بازاریابان نیاز به یک رویکرد بازاریابی خط لوله، تصمیم گیری بر اساس درآمد به جای منجر می شود و بهینه سازی تمام جنبه های برنامه بازاریابی مربوط به گسترش هر مرحله از قیف. تنها بازاریابان راه قادر به تولید MQL بیشتر، بیش SQL، فرصت فروش بیشتر، و معاملات بیشتر خواهد بود به استفاده از کل خط لوله.

بنابراین، چه افکار شما هستند؟ باید بازاریابان شود تمرکز بر حجم سرب یا باید آنها بر روی روابطی که در حال ایجاد متمرکز - و چگونه آنها در حال رانندگی درآمد. آیا آنها باید در هزینه به ازای هر سرب و یا هزینه برای رشد کسب و کار و نتایج مثل متمرکز شده است:

GLIH مشتری نتایج تصویر

در داخل وبینار های آینده ما با کارشناس صنعت فن آوری مربوط، مایک ویر، ما در حال نشان میدهد که چگونه شرکت های فن آوری (و دیگران) باید "درآمد" منجر می شود و در حال حرکت آنها را به سمت درآمد 

No comments:

Post a Comment